Podatki o podjetju, ki upravlja s spletno stranjo in trgovino Sleekdesign (v nadaljevanju ponudnik):

Rožica d.o.o., Pajkova ulica 22, Maribor, 2000 Maribor

Matična številka: 1786512000 

Podjetje je zavezanec za DDV

Telefon: +38622512992

E-mail: rozicacvetlicarna@gmail.com


S Spletno stranjo in trgovino Cvetličarna rožica upravlja podjetje Rožica do.o.. (v nadaljevanju ponudnik). Z uporabo Spletne trgovine Cvetličarna Rožica se strinjate z vsemi spodaj navedenimi pogoji poslovanja na podlagi katerih cvetličarna posluje.

Jezik, v katerem se sklepa kupoprodajna pogodba, je slovenščina.
 
Dostava

Izdelki na zalogi bodo dostavljeni v roku dveh delovnih dni od dneva naročila. V primeru, da naročenega izdelka nimamo na zalogi, kupca o tem obvestimo ter podamo obvestilo o predvidenem datumu dobave oziroma dostave.

Rožica d.o.o. si pridržuje pravico do zaračunavanja stroškov dostave, ki znašajo 5,00 EUR na celoten znesek naročila, če skupna vrednost prodanih izdelkov ne presega 80,00 EUR.

Dostavo vrši Pošta Slovenije (Hitra pošta). 

 

Cena

Cene so predstavljene kot redne cene in so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih ponudnik sam oblikuje. Izražene so v evrih (€) .  Vse cene vsebujejo DDV, razen, če je pri posameznem izdelku izrecno navedeno drugače. Ponudnik je zavezanec za DDV. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

V trenutku, ko kupec potrdi naročilo v spletni trgovini, je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena in od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

Postopek nakupa

Izbira izdelka: Na spletni strani Cvetličarna Rožica kupec izbere izdelek in klikne na gumb »V košarico«. Sistem bo kupca obvestil, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Izbrane izdelke bo sistem prikazal v nakupovalni košarici. Če kupec želi nadaljevati nakupovanje, mora klikniti na gumb   ”Nadaljujte z nakupi”. Izdelke, ki jih je kupec dodal v košarico lahko pred zaključkom nakupa tudi ureja: izdelke lahko odstrani ali pa spremeni njihovo količino. Do košarice lahko kupec dostopa kadarkoli v postopku nakupa s klikom na ikono košarice.

Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani je ikona nakupovalne košarice, v kateri se kupcu (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih je dodal v nakupovalno košarico. V primeru, da si kupec želi določen izdelek iz nakupovalne košarice odstraniti, mora klikniti na znak »X« v vrstici izdelka. Če želi kupec dodati dodatne izdelke v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se kupec vrne nazaj v spletno trgovino.

Če kupec želi zaključiti nakup, izbere naslov dostave in nato klikne gumb  »Zaključi nakup«.

V naslednjem koraku kupec vnese podatke za izdajo računa in določi naslov za dostavo. Vsa polja, ki so označena z rdečo zvezdico, morajo biti izpolnjena

Nato kupec potrdi način dostave in v naslednjem koraku Informacije o plačilu izbere način plačila: plačilo po predračunu ali PayPal. 

S pritiskom na gumb »Nadaljuj na blagajno« se kupec nahaja pred zaključkom naročila. Prikaže se razčlenjen pregled naročenih izdelkov s ceno izdelkov, količino, morebitnim stroškom dostave, vrednostjo davka na dodano vrednost in skupno vrednostjo nakupa.  Če želite oddati naročilo, preberite Splošne pogoje poslovanja in če se strinjate z njimi, odkljukajte polje »Sprejemam splošne pogoje poslovanja« in pritisnite na gumb »Zaključi naročilo«. S pritiskom na gumb »Zaključi naročilo« se strinjate z obveznostjo.


Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga. V tem času mora podjetju na kontaktni e-naslov (rozicacvetlicarna@gmail.com) nedvoumno sporočiti, da odstopa od pogodbe. Pri tem mu ni potrebno navajati razloga za odstop od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe, mora naročnik poravnati stroške vračila blaga, ki ga je ponudniku potrebno vrniti v roku 14 dni  od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov: Rožica d.o.o., Pajkova ulica 22, 2000 Maribor.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v pripadajoči – nepoškodovani embalaži. Poleg vrnjenega izdelka naj kupec priloži kopijo računa in številko njegovega transakcijskega računa. Vračilo vplačanega zneska se bo izvedlo najkasneje v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila plačil vršimo na TRR kupca, na TRR se vrne le vplačani znesek.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

– če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

– če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Ponudnik nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Napaka mora biti v obvestilu o napaki natančno opisana, ponudniku pa mora kupec omogočiti, da stvar pregleda. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

Ponudnik bo pisno odgovoril potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

Preklic naročila

Če uporabnik želi preklicati svoje naročilo, naj to stori v najkrajšem možnem času in to sporoči telefonsko (040 500 205) ali po elektronski pošti indo@sleekdesign.si).

V primeru, da je bilo naročilo že oddano dostavni službi, preklic naročila ni več možen.



Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki se zbirajo in obdelujejo v Spletni trgovini Cvetličarna Rožica, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Spletne trgovine Cvetličarna rožica.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prav tako po najboljših močeh izpolnjuje svojo dolžnost za vzpostavitev učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Ponudnik določi osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti (rozicacvetlicarna@gmail.com). Postopek zagotavlja zaupnost obravnave pritožbe. Ponudnik v primeru pritožb deluje v smeri sporazumnega razreševanja sporov.

V skladu z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Vsi spori, ki jih ne bi bilo mogoče rešiti med strankama, se rešujejo pri pristojnem sodišču.

Rožica d.o.o.